Õppetöö korraldus
ÜLENURME GÜMNAASIUMI ÕPPETÖÖ KORRALDUS 2024/2025 õ-a
TRIMESTER | AEG | HINNETE VÄLJAPANEK | TUNNISTUSED |
1. | 02.09.24 – 29.11.24 | R, 29. november | |
2. | 02.12.24 – 21.02.25 | R, 21. veebruar | |
3. | 03.03.25 – 09.06.25 | T, 03. juuni | E, 09. juuni ( 1. – 8. kl) |
KURSUSED 1-5 kursust | Vastavalt kursuse alguse- ja lõpuajale | Kursuse (35 ainetundi) lõpus | E, 09. juuni (10. ja 11. kl) |
2024/2025. õppeaasta koolivaheajad:
1) I vaheaeg 21. oktoober 2024. a kuni 27. oktoober 2024. a;
2) II vaheaeg 23. detsember 2024. a kuni 5. jaanuar 2025. a;
3) III vaheaeg 24. veebruar 2025. a kuni 2. märts 2025. a;
4) IV vaheaeg (v.a. 12. klass) 14. aprill 2025. a kuni 20. aprill 2025. a;
5) V vaheaeg (v.a lõpuklassid) 10. juuni 2025. a kuni 31. august 2025. a.
****************************************************************
Lõpuaktused Ülenurme Gümnaasiumi spordihoone saalis:
18.06.25 kell 16.00 PÕHIKOOLI LÕPETAMINE
20.06.25 kell 16.00 GÜMNAASIUMI LÕPETAMINE
****************************************************************
Õppenõukogud:
1) N, 29.08.24 – Õppe- ja kasvatustegevuse tulemused. Ettepanekud õppe- ja kasvatustegevuse parandamiseks. Kooli õppekava.
2) N, 05.06.25 – Õpilaste järgmisse klassi üleviimine. TÕT määramine.
3) T, 17.06.25 – Põhikooli lõpetamine.
4) E, 19.06.25 – Gümnaasiumi lõpetamine. TÕT tulemused.
TUNNIPLAANI VAHETUS – 20. jaanuar 2025
*******************************************
Põhikooli lõpueksamid 2024/2025. õppeaastal
Ühtsete põhikooli lõpueksamite õppeained, vormid ja ajad on järgmised:
Riigieksamid 2024/2025. õppeaastal
Tasemetööd 2024/2025. õppeaastal
Juhendatud e-õppe korraldus Ülenurme Gümnaasiumis
Üldised põhimõtted
- Juhendatud e-õpe on üks õppevormidest.1
- Juhendatud e-õpet võib läbi viia vastavalt kooli üldtööplaanile või juhtkonna otsusele.
- Eriolukordade puhul, kus koolis viibimine võib kujutada ohtu seal viibivate inimeste turvalisusele või tervisele, võib kooli juhtkond otsustada kooli osalisele või täielikule e-õppele suunamise. Otsuse tegemisel arvestatakse konkreetset olukorda ja vastava valdkonna spetsialistide (Terviseamet, Päästeamet vm) arvamust ning otsus kooskõlastatakse vajadusel kooli pidajaga.
- Otsusest teavitab kooli töötajaid, õpilasi ja nende vanemaid Stuudiumi kaudu kooli juhtkond. Teavituses on välja toodud otsuse põhjendus ja e-õppe periood.
Juhendatud e-õppe vormid
Sünkroonne õpe – õppimine ja õpetamine toimub samal ajal
- Tunnid viiakse läbi Zoom või Google Meet keskkonnas.
- Sünkroonseks õppeks on erinevaid võimalusi, näiteks:
õppijad võivad jaguneda füüsilise klassiruumi ja oma kodude vahel;
õppijad võivad olla kodus, õpetaja klassiruumis jne.
Asünkroonne õpe – õppimine ja õpetamine ei toimu samal ajal
- Õppimine toimub kodus.
- Õpetajad on ette valmistanud juhendid, tunnisalvestused või videoloengud.
- Õpilased saavad vajadusel individuaalset juhendamist (suhtlus Stuudiumis, jututuba jne).
- Eeldab õpilaselt iseseisvat ajaplaneerimist.
Juhendatud e-õppe reeglid
- Juhendatud e-õppe läbiviimise vormi ja sisu üle otsustab aineõpetaja.
- Õppetöö toimub tunniplaani järgi, kuid kõik tunnitegevused ei pea olema sünkroonsed ega arvutipõhised.
- Õpetaja kannab e-õppe tunni ülesanded Stuudiumisse “Tunnitöö” alla. Tunnitöö kuulub tegemisele õppepäeva jooksul või õpetaja seatud tähtajaks.
- Virtuaaltunni jaoks vajalik info on leitav Stuudiumis
- Virtuaaltunniks vajalikud vahendid on arvuti, mikrofon, kaamera ja teised vahendid.
- Virtuaaltunnis osalemine on kohustuslik ja põhjuseta lahkumine ei ole lubatud.
- Tundi tuleb siseneda korrektse välimusega mõni minut enne tunni algust, et õpetaja saaks tunniga õigeaegselt alustada.
- Kui õpilasel ei ole võimalik virtuaaltunnis osaleda, siis tuleb õpetajat sellest teavitada.
- Tundi tuleb siseneda oma täisnime all ja kaamerapildiga.
- Kui õpilane on nimeliselt kohal, aga õpetaja temaga korduvalt ühendust ei saa, siis märgitakse õpilane tunnist puudujaks.
- Võõrastele isikutele ei tohi virtuaaltundide linke ja paroole jagada.
- Tunni filmimine, salvestamine, pildistamine ning materjali levitamine on
- Kõrvalistel isikutel ei ole lubatud sekkuda ja õppeprotsessi häirida.
- Õpilastele antakse selged õpijuhised, kust, mida ja kuidas õppida, kust leida lisamaterjale ja õppimise tuge.
- Õpilane saab tagasisidet esitatud tööde kohta.
- Õpetaja pakub õpilasele vajadusel individuaalset nõustamist (Stuudiumi sõnumite, õppeaine jututoa, konsultatsioonide kaudu).
Üksikute õpilaste distantsõppele jäämine
Õpilane on Terviseameti korraldusel eneseisolatsioonis või karantiinis, siis
- õpilane on kodus;
- õpilane/lapsevanem informeerib olukorrast klassijuhatajat esimesel võimalusel;
- aineõpetaja loob võimalused juhendatud õppeks: kirjeldab Stuudiumis tunnitegevuse võimalikult täpselt, lülitab hübriidtunni ajal võimalusel/vajadusel sisse kaamera, võimalusel kaasab õpilast tunnitegevustesse, vastab Stuudiumis (kui pole kokku lepitud teisiti) õpilase ja vanema kirjadele;
- õpilane võtab endale kohustuse täita nõutud õpiülesanded.
______________________________________________________________________________________
1 PGS §24, (5) Juhendatud õpe on kooli määratud viisil toimuv õpe, näiteks loeng, individuaaltund, konsultatsioon, e-õpe ja õppekäik, mis on suunatud teadmiste ja oskuste omandamisele ning toimub õppekeskkonnas, milles osalevad nii õpilane kui ka õpetaja.